REKLAMACE
Reklamace

Ať už chcete zboží vrátit, nebo reklamovat, pokusíme se pro Vás vše vyřešit co nejrychleji.

Při reklamaci či vrácení zboží, které jste si nechali doručit dopravcem až domů, je zapotřebí vyplnit odstoupení od kupní smlouvy či reklamační protokol související s konkrétní závadou, viz níže.

Jak zboží správně odeslat k nám?

1. Zvolte vhodný obal

Doporučujeme krabici, ve které Vám zásilka přišla od nás, pokud není krabice poškozená. Jestliže již krabici nemáte, zvolte vhodnou velikost a tloušťku krabice s ohledem na zasílaný produkt.

2. Zboží v krabici vhodně zabezpečte

Prázdný prostor v krabici vyplňte výplňovým materiálem, aby nedošlo k poškození při přepravě.

3. Vložte potřebné dokumenty a pečlivě uzavřete

Do balíčku vložte vyplněný formulář, který najdete výše na této stránce, a kopii daňového dokladu. Krabici pečlivě uzavřete a zalepte lepicí páskou. Pro urychlení reklamace nám zašlete formulář i na email podpora@rouskyadler.cz

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

REKLAMAČNÍ ŘÁD

KONTAKTY

ADLER Czech, a.s.
IČO: 25409727
DIČ: CZ25409

Adresa: Oblouková 391
403 40 Ústí nad Labem

Email: podpora@rouskyadler.cz

Telefon: +420 475 665 520
PO-PÁ - 8:00 - 16:30

Y2YzZDEwZj